Här lägger Seniorkommittén upp aktuell information.

I år är det befintligt system i Min Golf som används för Order of Merit. Listan finns på samma sida där resultat från ordinarie Seniorslaget syns i Min Golf. För att synas på Order of Merit behöver du ha spelat fem tävlingar över säsongen.

När anmälan sker till tävlingarna måste man själv ange vilken tee man vill spela ifrån.

I år begränsar vi antal spelare till max 108, vilket ökar rondernas spelhastighet och att vi spelar 3 spelare per boll. Anmälan sker i Golf.se senast onsdagar kl. 18.00. Däremot så utökar vi antalet rondpriser till 3 stycken för både dam och herr klasserna.

Vi kommer att återgå till nettoresultat (ej placering) i rondresultaten med anledning av att rapportering sker i Order of Merit som Golf.se erbjuder.

Se vidare info om hur du ser rapportering av ronderna under Seniorslaget 2024 resultat.